Obsługa klienta

tel: 513-160-385

godz. otwarcia: 08:00 - 18:00

Reklamacje



PUNKT VIII REGULAMINU





8.1. Polska Grupa Tytoniowa Robert Rutkowski jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta

będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z

Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym

Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na

podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres epidemiasportu@o2.pl. Polska Grupa Tytoniowa Robert Rutkowski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Polska Grupa Tytoniowa Robert Rutkowski nie jest producentem towarów. Producent

ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez

okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką

możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w

autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.





Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.

- Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.

8.4 Procedury reklamacji

- Pobierz, wypełnij i odeślij do nas Formularz zgłoszeniowy

- Reklamowany produkt zakupiony w naszym salonie internetowym należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z pełnym wyposażeniem,
w paczce z opisanej jako REKLAMACJA, na adres


Polska Grupa Tytoniowa

Robert Rutkowski

Wierzbnica 63A

74-300 Myślibórz


Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (paragon, fakturę,dokument WZ), kartę gwarancyjną (w przypadku jej wydania), dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontakt np. telefon, mail. Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia .

- Koszt wysyłki do naszej firmy ponosi klient. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona to ,koszt odesłania wadliwego towaru przez klienta zostanie zwrócony . Koszt ten nie może być jednak wyższy niż 20zł. Dla towarów bardziej wartościowych zalecana jest przesyłka kurierska.



Opinie o epidemiasportu w Okazje.info
Pobieranie danych...
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel